Salam Alaikum

BismillÃh HirRohmaanir Rohimm

Kata Hikmah AM

~~~... aku BERANI kerana BENAR, lalu aku tidak GENTAR. aku bukan JEBAT, dan aku bukanlah juga TUAH. tetapi, aku adalah hamba doif yang bergelar KHALIFAH di muka bumi ALLAH ...~~~


biar orang hina diri kita tapi jangan kita hina diri sendiri, biar orang lukakan hati kita, jangan kita sesekali melukai diri sendiri, kita berhak atas diri kita sesungguhnya air mata itu adalah penyampai perasaan dan luahan jiwa..

yA AllAh, ApAbIlA ENGKAU mEmAnggIlkU, AmbIlAh AkU dAlAm kEAdAAn KhUsnUl KhOtImAh dAn sEmpAtkAnlAh AkU mEngUcApkAn kAlImAt "LA ILAHA ILLALLAH"

Ahli Jemaah

Network Blogger

Demi Masa

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Dan Penyayang

Demi Masa! Sesungguhnya manusia itu dalam kerugian, Kecuali orang-orang yang beriman dan beramal soleh, dan mereka pula berpesan-pesan dengan kebenaran serta berpesan-pesan dengan sabar.

Segala hakcipta milik Allah S.W.T. Jika difikirkan perlu copy dan sebar, silakan. Tak perlu minta izin.

There’s No Copyright In Islam

Friday, July 9, 2010

Rumah Nur Salam, Chowkit

Assalamualaikum, bersempena Ramadhan yang bakal menjelang, saya mewakili volunteer Nur Salam ingin menjemput orang ramai untuk bersama-sama kami dalam mengumpul dana sebanyak RM4,00 bagi membiayai program SMART SOLAT di bawah kelolaan Ustaz Zamri (Rancangan Mari Mengaji TV9)untuk 30 orang kanak-kanak di Rumah Nur Salam, Chow Kit. Bagi melancarkan proses pengumpulan dana, kami telah merangkakan pecahan sumbangan seperti berikut:

5 orang - RM 200 = RM 1000
10 orang - RM 100 = RM 1000
20 orang - RM 50 = RM 1000
Numerous - RM 1- 49 = RM 1000
TOTAL = RM 4000

**Pecahan di atas hanyalah sebagai rangka kerja pencarian dana agar lebih fokus dan sistematik. Ianya bersifat fleksibel dan akan dipinda mengikut keperluan.

Sumbangan perlu dibuat (jika berbentuk cek atau cash deposit) atas nama Yayasan Salam Malaysia. Sumbangan sebanyak RM50 dan ke atas akan mendapat resit pelepasan cukai daripada Yayasan Salam Malaysia. Sila hubungi Saudari Norsuriati untuk maklumat lanjut:

nsuriati@gmail.com
+6017 628 0980

Kerjasama anda dalam menyebarkan perkara ini amatlah dihargai.

SMART SOLAT dibawakan oleh MANTOP TRAINING AND CONSULTANCY SDN BHD.

Email:
fansuri@chowkids.org - Volunteer Coordinator
Website:
http://www.chowkids.org
http://nursalam.bbnow.org/
Office:
No 24B, Jalan Chowkit, 50350 Kuala Lumpur
Location:
Kuala Lumpur, Malaysia

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...